چقدر مطالب وبلاگ در شناسایی شهرستان سرخه موثر بوده است؟

آمار مطالب

کل مطالب : 28
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 23
بازدید سال : 200
بازدید کلی : 41074

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سلام سور و آدرس aminisor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 41074
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : امینی فرد
تاریخ : یک شنبه 10 فروردين 1393
نظرات

          بیاری خداوند منان در روز جمعه هشتم فروردین ماه  یک هزارو سیصدونودوسه به همراه یار همیشگی آقای نجاریان وبه اتفاق آقای نطنزی امام جماعت محترم مسجد ولی عصر (عج)سرخه وامام جمعه موقت سرخه از صخره فسیلی وکوه شکافته سرخه بازدید کردیم ا  ین بازدید که به مدت 4ساعت از ساعت 6:30الی 10:30به طول انجامید آقای نطنزی عنوان کردند این پدیده عظمت خداوند به انسان رایادآور می شود.

 

به خواست خداوند منان روز جمعه مورخ 1392/01/21به اتفاق آقای نجاریان برای کوهنوردی به اطراف روستای ایج رفتیم در این کوهنوردی که به مدت 4ساعت از ساعت 7:15صبح شروع شد وساعت 11:15پایان یافت با صحنه عجیبی مواجه شدیم وچیزهای ارزشمندی دیدیم که انشاء الله در آینده توضیح وعکس آن را خواهم گذاشت.

تعداد بازدید از این مطلب: 859
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : امینی فرد
تاریخ : دو شنبه 4 فروردين 1393
نظرات

در سمت جنوبی روستای جوین  ودر آن سمت رودخانه ودر مجاورت آبشار زیبای جوین ودربالای یک دامنع نسبتا پرشیب خرابه های یک قلعه قدیمی بخ چسم می خورد که فقط قسمتی از برجهای آن بجا مانده است این قلعه که کشیدگی آن در جهت شیب کوه وبا جهت شمالی جنوبی بوده است مشرف بر سه دره  که از سمت شمال جنوب وشرق وغرب به این منطقه منهی می شده بوده است در سمت شمال قلعه ودر زیر برج شمالی که در ارتفاع پایین تری از برج دیگر قراردارد ودر دیواره کوه تالارهایی دیده می شود که در سه طبقه دی دیواره کوه کنده شده است وورود به این تالارها بسیار مشکل است شکل بنا مشان از قدمت زیاد آن دارد وبنظر می زسد مربوط به دوره های پیش از اسلام باشد (بررسی بیشتر لازم است)

 

تعداد بازدید از این مطلب: 979
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


نویسنده : امینی فرد
تاریخ : دو شنبه 3 فروردين 1393
نظرات

آبشار روستای جوین

      روستای جوین در فاصله حدود 36کیلومتری شمال غربی شهر سرخه ودر دل کوههای سربه فلک کشیده البرزقرارگرفته است این روستا که جز دهستان لاسگرد از شهرستان سرخه می باشد بسیار خوش آب وهوا بوده ودر تابستان مامن مسافران خسته از گرما می باشد . روستایی کوچک اما بغایت سرسبزوزیبا که چشم اندازهای چشم نوازی دارد.از زیبایی های منحصر به فرد آن می توان به آبشارحیرت انگیز آن اشاره کرد. آب این آبشار از چشمه ای در دامنه کوه بلندی تامین می شود ودر مسیرخود باوجود پوششی از درختان وگیاهان متنوع مناظرزیبایی را بوجود آورده است .این آبشار در در سمت جنوبی روستا ودر سمت دیگر رودخانه که علاوه براین چشمه وآبشارآب چشمه دیگری در آن جریان داردقراردارد.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود